wtorek, 30 października 2018

Czas na zmiany!

Witam was ponownie!

Moim zdaniem, żeby nasz blog jak najlepiej funkcjonował, był atrakcyjny, przyciągający czytelników i obserwatorów oraz żeby miał szansę konkurować z innymi blogami o podobnej tematyce trzeba wprowadzić wiele zmian. Poniżej znajduję się lista, na której widnieją wszystkie serie i opowiadania, które były prowadzone i pisane od powstania naszej strony:

SERIE:
1. Kartki z kalendarza
2. Zagadki, tajemnice i ciekawostki - historia ras koni
3. Kulinarna magia
4. Agility, Flyball, Dogtrekking... Trochę o psich sportach
5. Piękny psi świat
6. Klub Miłośników Koni
7. Jeździectwo w pigułce

OPOWIADANIA:
1. Impuls - Od diabelskiego instynktu do światowego czempiona
2. Świąteczna przygoda
3. Rok z końmi
4. Dziki Zwierzyniec

Czy chcecie, żeby powyższe serie i opowiadania były kontynuowane? Jeśli tak to które?
Decyzja należy do was! Proszę was o aktywność w komentarzach i na forum na ten temat, bo wasza opinia jest najważniejsza! Można oczywiście też napisać do mnie na gmailu:
wojtekpiasecki2003@gmail.com

Równie ważną sprawą jest sprawa reklamy i promocji naszego bloga. Będziemy dążyć do zrealizowania poniższych celów w tym kierunku:
1. Umocnienie pozycji bloga na TOPliście
2. Powstanie fanpage'u na Facebooku, Google+, Instagramie i Snapchacie
3. Powstanie strony dotyczącej bloga na Wikipedii
4. Współpraca partnerska z innymi, zaprzyjaźnionymi blogami

W tej sprawie również gorąco polecam zabrać głos i skomentować planowane przedsięwzięcia.

Ostatnią, i moim zdaniem najważniejszą kwestią jest obecność Leny na blogu. Otóż to głównie ja wyraziłem chęć kontynuacji tej strony, natomiast Lena była przeciwna. Mimo tego, że rzadko pojawiały się posty jej autorstwa, to należy pamiętać, że gdyby nie ona, to ten blog by nie powstał. Oprócz tego też ciężko pracowała nad tym, aby blog się rozwijał. Zajmowała się przede wszystkim grafiką, lecz też posiadała swoje serie i opowiadania. Wiele razy pomagała mi i doradzała w tworzeniu moich wpisów, to ona głównie rozmawiała i pisała z czytelnikami i zawsze brała ich głos pod uwagę. Dlatego zależy mi na tym, żeby powróciła ona do tworzenia naszej strony, bo bez niej to nie będzie to samo. Mam wielką nadzieję, że podzielacie moją opinię.

Na ten temat musicie powiedzieć, co uważacie. Jest to sprawa NAJWAŻNIEJSZA i dopóki nie zostanie ona rozstrzygnięta, to nie ma mowy o żadnych zmianach na blogu. Pomóżcie mi udowodnić, że bez niej to nie ma sensu. Wierzę w siłę waszego wspólnego głosu.

Żegnam się na dziś z wami pełen optymizmu i nadziei.
Do następnego razu!

Wojtek

3 komentarze:

  1. Hej, jestem tu nowa i trafiłam na tą stronę całkiem przypadkiem, jednak poczytałam trochę starych postów. Co do serii i opowiadań jestem za kontynuacją ras koni, ras psów, miłośników koni, jeździectwa w pigułce, impulsa i roku z końmi. Jeśli chodzi o reklamę to moim zdaniem sama TOPlista i współpraca z innymi w zupełności wystarczy. Jestem oczywiście jak najbardziej na tak, żeby Lena powróciła do tworzenia bloga.

    OdpowiedzUsuń
  2. Moim zdaniem powinno powstać coś nowego, bo moim zdaniem nie ma sensu ciągnąć starych serii i opowiadań, gdzie po tak długim czasie trzeba sobie przypomnieć, co się działo w poprzednich częściach. No ewentualnie mógłby być kontynuowany impuls oraz rasy koni i psów. Jeśli chodzi o reklamę to powinien wystarczyć fanpage na jednym serwisie społecznościowym, po co aż na czterech. Oczywiście też uważam, że bez Leny prowadzenie tego bloga nie ma sensu. Ona właśnie mogłaby się zająć grafiką i promocją. /Bartek

    OdpowiedzUsuń
  3. Powiem krótko. Wg mnie powinna być kontynuacja ras koni i psów, psich sportów, klubu miłośników koni, roku z końmi, świątecznej przygody i impulsa. Co do reklamy jeśli uda wam się zrealizować wszystkie punkty, to zdobędziecie wielu nowych czytelników oraz powinniście zostać w dwuosobowym składzie. Lena powinna tu wrócić. /Zuzia Dąbrowska

    OdpowiedzUsuń