piątek, 2 listopada 2018

To wasz głos jest najważniejszy!

Cześć wszystkim!

Cieszę się bardzo z waszej aktywności co do spraw, które poruszyłem w ostatnim poście. Fajne też jest to, że przedstawiacie swoje własne pomysły, jeśli chodzi o zmiany na blogu. Na pewno wezmę wasze uwagi i propozycje pod uwagę podczas wprowadzania zmian na stronie i w jej internetowym otoczeniu. Po waszych komentarzach i opiniach zdążyłem również zauważyć, że zależy wam wszystkim na powrocie Leny do czynnego udziału w życiu bloga, co napawa mnie coraz większym optymizmem. Naprawdę dziękuję wam wszystkim, ponieważ dzięki waszemu wspólnemu zaangażowaniu myślę, że uda nam się przekonać Lenę, żeby wróciła do tworzenia, chociaż nie chcę na razie ryzykować stwierdzenia, że jej powrót jest pewny. Dzisiaj napisałem do niej w tej sprawie i z niecierpliwością czekam na jej odpowiedź, jednak nie oznacza to, że możemy osiąść na laurach. Proszę was o dalszą aktywność w komentarzach i na forum lub w wiadomościach prywatnych na gmailu. Kontakt do mnie dla przypomnienia: wojtekpiasecki2003@gmail.com

Zachęcam gorąco do udzielania się.
Pamiętajcie, to wy zadecydujecie, jak będzie wyglądać przyszłość bloga!

Wojtek


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz