sobota, 12 listopada 2016

Przyroda, rysunki, szkice, malowanie, filmy, zdjęcia... To wszystko zależy od was !

Dobry wieczór kochani !!!

Zastanawiałem się, rozmyślałem, szukałem, pracowałem, objaśniałem, projektowałem... i jest ! Z wielką przyjemnością informuję, że rusza kolejna nowa seria pn. " Dekorowanie, sztuka, fotografia, ozdabianie, opowiadanie i nie tylko - #ZWNŻ od kuchni ". W każdej jej części pojawiać się będą konkursy, zagadki, quizy, zapoznam was z niektórymi tajemnicami, pokażę, jak wygląda nasz blog " zza kulis ", zaprezentujecie wasze talenty, umiejętności, hobby, pasje i zainteresowania, a wszystkich zwycięzców razem z Leną nagrodzimy. Pojawi się ranking, po opublikowaniu posta będziemy sumować punkty zdobyte podczas rozmaitych zadań i nie tylko :) Zapowiada się interesująco. Jeszcze dziś na stronie głównej zawiśnie ankieta, w której to wy zdecydujecie, czy chcecie takiej serii czy nie. Czekamy z niecierpliwością !!!

Wojtek

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz