czwartek, 22 grudnia 2016

Wędrówki górskimi szlakami, odkrywanie nowych zakątków, przepiękne krajobrazy... Wizyta w Tatrach

Chciałbym dziś wam trochę pokazać i opowiedzieć o mojej wakacyjnej podróży w Tatry. Podczas każdej wycieczki górskimi szlakami mogłem słuchać szumu rwącego potoku, śpiewu ptaków w lesie, podziwiać piękno zielonych, zakwieconych i pełnych życia łąk i polan, na których pasły się owce, zachwycać się krajobrazami i panoramami, odkrywać nowe zakątki, wędrować wśród dzikiej przyrody, oglądać potężne i majestatyczne szczyty oraz zwiedzać ciekawe miejsca.





















































Miałem okazję doświadczyć kolejnej wspaniałej przygody, którą na pewno zapamiętam na długo :)
Odwiedziłem również sklep z pamiątkami xD
















































Mam nadzieję, że już wkrótce dostanę możliwość powrotu na górską trasę. Pozdrawiam, bardzo zachęcam i polecam odwiedzić te niezwykłe miejsce, jakim właśnie są Tatry ;) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz