piątek, 1 stycznia 2016

Spokojne i radosne rozpoczęcie nowego roku

1 stycznia
Gdy obudziłem się rano to już swoim zwyczajem położyłem się na kanapie i oglądałem telewizję. Kiedy obudziła się moja mama poprosiła mnie o zrobienie parówek i herbaty na śniadanie. Uporałem się z tym zadaniem dość szybko. Natomiast byłem jeszcze trochę zmęczony po nocnym powitaniu nowego roku. Po śniadaniu moja mama pracowała w kuchni i przygotowywała obiad, na którym miał się zjawić wujek z ciocią, młodsza kuzynka oraz dziadkowie, a ja objechałem miasteczko na rolkach. Jutro będzie otwarcie lodowiska i mam zamiar pójść, bo dawno już nie jeździłem na łyżwach. Obiad był dobry i porządnie się najadłem, a po nim oglądałem z mamą sport. Trochę siedziałem przy komputerze i wieczorem może pójdę na spacer.

Seria " Kartki z kalendarza "

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz